Reklamačný formulár
Po vyplnení tohto formulára, Vám príde na Váš email jeho vyplnená verzia. Prosíme Vás o jeho vytlačenie a priloženie k reklamovanému tovaru. Ďakujeme.
Upozornenie! Po správnom odoslaní formulára Vám bude doručený e-mail!
Po vyplnení tohto formulára, Vám príde na Váš email jeho vyplnená verzia. Prosíme Vás o jeho vytlačenie a priloženie k reklamovanému tovaru. Ďakujeme.
Upozornenie! Po správnom odoslaní formulára Vám bude doručený e-mail!
„Individuálny termín” znamená, že po vyplnení kontaktného formuláru, vás bude kontaktovať pracovník KIDO Centra, skonzultuje s vami vašu požiadavku a dohodne si s vami stretnutie.
„Individuálny termín” znamená, že po vyplnení kontaktného formuláru, vás bude kontaktovať pracovník KIDO Centra, skonzultuje s vami vašu požiadavku a dohodne si s vami stretnutie.
„Individuálny termín” znamená, že po vyplnení kontaktného formuláru, vás bude kontaktovať pracovník KIDO Centra, skonzultuje s vami vašu požiadavku a dohodne si s vami stretnutie.
„Individuálny termín” znamená, že po vyplnení kontaktného formuláru, vás bude kontaktovať pracovník KIDO Centra, skonzultuje s vami vašu požiadavku a dohodne si s vami stretnutie.
Výjazdová služba KIDO Centrum zabezpečuje konzultačnú činnosť v súvislosti s predpisom, odoberaním merných podkladov a výdajom ortopedických, rehabilitačných a kompenzačných pomôcok pre rodiny s deťmi so zdravotným postihnutím.
Uvedené hygienické opatrenia sú platné od 16.3.2020